koszmar z jedzeniem w roli głównej

Najpierw człowiek się zamartwia bo dzieci nie jedzą, potem już jedzą, ale okazuje się, że to co jemy to generalnie ...
Po zakupieniu książki Zamień chemię na jedzenie, nasze życie zamieniło się na jakiś czas w koszmar. Powoli dochodzimy do siebie, ale łatwo nie jest. No ale Staś dzielnie robi proziaki i nawet je potem je (o dziwo).

Ja chyba zacznę sypiać w kuchni bo po co z niej wychodzić skoro cały czas muszę coś gotować, albo przygotowywać do gotowania, albo próbować jeść...

Gdybym jednak miała powiedzieć jaka książki zmieniła moje życie to najpierw byłaby to Biblia a po niej ten poradnik.

Czytanie pierwszej nadaje sens mojemu życiu pokazuje kierunek i drogę, pokazuje kiedy idę w złą stronę, jest najważniejszą książką w moim życiu. Staram się ją mieć ze sobą zawsze. Jest słowem Boga w którego wierzę.

Druga to zwykły poradnik jakich wiele na mojej półce, a jednak ...

Druga stała się moją zmorą, którą biorę na zakupy, po której moje zakupy trwają godzinę dłużej i tak nie jestem zadowolona z zawartości koszyka (kupuję mniej bo nie ma co...) Jest stale na moim kuchennym stole i ciągle mnie wkurza. Kiedy już z trudem kupię właściwe rodzynki to okazuje się, że .... morele!!! co one mają??? O nie. Dzieci patrzą na mnie dziwnie i szukają w lodówce wędliny i żółtego sera a ja im daję pomidora i biały ser a potem na otarcie łez muszę zrobić omlet i sok.... Jest dziwnie, myślę że nie da się już wrócić do starej kuchni. Wierzę, że reszta rodziny nauczy się gotować. I będzie łatwiej, ale na razie ... dobrze że babcia piecze chleb a po ziemi chodzą normalne kury :)

Jednak po koszmarze pobytów w szpitalach z dziećmi, który ciągnie się dalej  niestety jeszcze, nie mam wyboru. To jedyne co mogę zrobić, więc dziś kasza na obiad ugotowana w garnku bez folii  :)

Pani Julito, (mimo tego co powyżej :) jestem Pani wdzięczna za kawał dobrej roboty jaką Pani wykonała i chciała się jej efektami podzielić. 

Zmusiła mnie Pani do gotowania ciecierzycy i czytania wszystkich etykiet :) Bardzo Pani dziękuję.

Polecam gorąco wszystkim

Julita Bator "Zamień chemię na jedzenie"

Popularne posty