Halloween zdecydowanie nie w naszej rodzinie

"Oryginalnie związany jest z czarną magią i odprawianiem czarów, popularne symbole to duchy, czarownice, nietoperze, czarne koty, gobliny, zombie, sowy, demony itp. Inny znany symbol to wydrążona dynia z palącymi się w środku świecami. W Stanach Zjednoczonych popularnym zwyczajem jest przebieranie się za duchy, wampiry, czarownice, demony. W ten dzień przebrane dzieci chodzą po domach zbierając cukierki i słodycze. "

Nie trzeba być bardzo inteligentnym, żeby to wiedzieć. Słabo mi sie robi, kiedy widzę kolejne dzieci w tych głupawych strojach.
Opamiętajmy się, bo kto zapali świeczkę na naszym grobie?

Kim ja jestem jeśli nie szanuję własnych świąt? Kim ja jestem jeśli bezmyślnie powtarzam to, co robią inni? Kim ja jestem jeśli idę rano do kościoła, a wieczorem ubieram moje dziecko w kostium kościotrupa?

kto stanie przy moim grobie?

może warto zadać sobie takie pytanie? dlaczego obchodzę takie, a nie inne święta? Dlaczego?

Komentarze

  1. My lubimy dynię... jeść, właśnie z naszego lampionu usmażyła się pyszna marmolada dyniowa mniam. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty