radość w zwyczajności

Pokochałam zwykłe rzeczy, zwykłe sprawy i to co proste i takie... zwyczajne. Cieszę się kiedy mój syn idzie w zwykłych dresowych spodniach na podwórko i nie przeszkadza mi, że wygląda gorzej niż sąsiad. Cieszy mnie zwykła kromka chleba z masłem. Proste rzeczy, proste czynności. Wycieranie umorusanej buzi Stacha. Smak herbaty i zapach jarzynowej zupy.  Kiedy tak od kilku dni o tym myślę, dziś Antek jakby na potwierdzenie moich myśli powiedział: wiesz mamo, składanie prześcieradła jest jak taniec...

Tyle tańca w naszym życiu. Dobrze jest umieć go dostrzec.

Komentarze

  1. Bo w tych najprostszych , codziennych rzeczach jest najwięcej piękna.
    Kiedy tak czytałam , przypomniało mi się jak to jest siąść przy stole , niemal czułam smak i zapach zupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna jest taka wakacyjna powolność, cieszy słońce bo będzie piaskownica, cieszy deszcz bo będą kałuże
    bardzo lubię planować, ale bez planu też jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto tańczyć umie przy sprzątaniu potrafi cieszyć się życiem; powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. This blog is through a nice to meet new people and their land, culture and nature. Come and look at you Teuvo Kuvat - Teuvo images, both at the same time will be my blog collection flag depicting your country's flag to rise higher. You should also tell all your friends to my blog by fermentation. Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty