nasze dziecko nie chce chodzić do kościoła...

słyszę często jak rodzice w ten sposób mówią... i co ? co robić? zmuszać, nie zmuszać?

mam wtedy chęć zapytać, kiedy ostatni raz rozmawiałeś z dzieckiem o Bogu, czy powiedziałeś mu jak ważny dla ciebie jest Bóg?

warto być uczciwym... mówię mojemu dziecku- mnie też się czasem nie chce iść do kościoła - wolałabym zostać w domu ... wiem, że to dziwne ale tak mam

ale idę bo wiem, do Kogo idę, wiem po co i wiem dlaczego

czy moje dziecko to wie?

jaką książkę na ten temat czytaliśmy ostatnio? a może warto obejrzeć jakiś film razem? my obejrzeliśmy całkiem niedawno film o Ojcu Bosko
warto było

wiara to coś więcej niż Msza w niedzielę, wiara to zaproszenie do relacji z samym Bogiem

nie sądzę bym mogłą dać dziecku cokolwiek ważniejszego

jeśli Bóg jest moim ojcem to chciałabym żeby moje dzieci też to odkryły bo życie staje się wtedy naprawdę piękne

nie chce chodzić do kościoła ? to jeszcze nic złego pytanie tylko co ja zrobiłam by chciał poznać Boga?

Popularne posty