choinka i święta


Wiem, wiem, kolejność mi się pomyliła :)
Święta, choinka itd
ale zrobiliśmy choinki z makaronu i tak jakoś mi się narzuciło

Czym są Święta?

Dla mnie czasem pytań. Czasem spojrzenia na siebie, czasem prawdy. Czasem w którym dostrzegam więcej niż każdego dnia. I to co widzę nie zawsze jest takie kolorowe jak ta choinka, ale wierzę, że Bóg da mi siły i pokój.

W minionym roku święta spędziliśmy prawie w szpitalu, ale tamto doświadczenie jest bogactwem. Choć teraz nie mogę przestać myśleć o tym, że kiedy mnie jest ciepło i nic nie boli to ... w sumie nie tak daleko bo w szpitalu kilka ulic dalej...

Dlatego czas Świąt to dla mnie czas modlitwy. Modlitwy bo wiem, że kiedy On się rodził nie było łatwo. Wierzę, że właśnie Maryja, która tyle przeszła, może w sposób szczególny utulić matki, których dzieci cierpią.

Bo nic tak nie boli jak cierpienie dziecka. Przepraszam, że tak smutno w ten wieczór przed wigilią, ale jeśli każdy z nas choć przez chwilę w tym czasie pomyśli o tych, którym teraz nie jest łatwo, o tych którzy nie mają już sił, o tych którym brakło nadziei, o tych, którzy stoją na krawędzi i nie wiedzą co dalej, o tych, którzy są samotni nie z wyboru, o tych wszystkich którym życie nie poukładało się tak kolorowo... to może owocem tego myślenia stanie się jakiś mały czyn, albo modlitwa? i to będą święta ... bo święto to czas w którym dzieje się jakieś dobro... bo kiedy przyszedł na świat Jezus to przyszło dobro... dlatego ...

Dobra życzę Wam, którzy czasem tu zaglądacie. Tego dobra, którego doświadczamy ze strony innych i tego dobra, które możemy dać innym. By święta trwały.

Popularne posty